My wand och filmtips!


Har jag ens sagt att jag är med i pottermore? AAAAAH! Det är så najs! <3 Finaste boken, one thousand magical herbs and fungi<3 Jag fick precis min trollstav, ihihihi:

Walnut with phoenix feather core, ten inches, unbending.

AAAW YEAH!!
Måste tipsa om två filmer också, btw. The Reader. Mycket fängslande och kostymerna var perfekta. Jag gillar egentligen inte drama så himla mycket, men denna var ett stort undantag. Kate Winslet är btw skitsnygg i denna!

Sen såg jag äntligen på 1408, baserat på en novell av Stephen King. Den var så jävla läskig, jag var livrädd. Psykologisk skräck är den bästa! Rekommenderas starkt, ska tittas på i ett mörkt rum med en kudde i famnen. Ensam.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0