Nightwish och Michel i ett!

Jag är HUNGRIG! Jag har PIZZA i kylen! :D


På tisdagen åkte man tidigt ned till Göteborg och virrade runt på centralen ett tag för att hitta busshållplats 20. Tillslut stod fina Linda där :'D Vi begav oss i ösregnet mot Lottas place aka MJ residence<3 Kära Lotta gav oss en rundtur i lägenheten och visade upp alla kostymer hon sytt. Sen fick vi göra ett Michael quiz som utförts på en MJ fest som jag missade. Jag och Linda fick 50,5 poäng av 100, helt okej nöjda ändå, med tanke svårighetsgraden av en del frågor som "I vilken stad producerades Bad-albumet" och "för hur många miljoner köpte Michael ATV-katalogen" osv.


Klockan halv sex kom jag och Linda till Liseberg. Tack vare Michelle och Linette hamnade vi inte i mitten av kön utan smet in LÄNGST FRAM!!! :'D Jag trodde jag skulle dö. Vi stod lite på den högra sida, men ändå mitt framför där Emppu stod<3

Jag grät under Last of the wild (JAAA DOM SPELADE DEN!!), Song of myself och Last ride. De sistnämnda var avslutningslåtarna och det var en massa fyrverkerier, pyroteknik och konfetti. Storslaget. Tyvärr gjorde jag misstaget igen med att stå på högersidan, min Tuomas är längst till vänster :( Men vafan, jag var ju ändå så pass nära att se hans svett drypa och hans underbara armar <3 *dreggel*




(såhär såg hans keyboard ut btw, AWESOMENESS!)
Istället flörtades det hejvilt med Emppu och underbara Marco. Dom tittade på oss ofta, och nej det är inte inbillning, för jag kan med all säkerhet säga att Annette, Jukka och Tuomas inte tittade på oss en enda gång, så jag försöker inte ljuga ihop något scenario här. Fantastiska pojkar!



Dom körde Ghost river som jag hade hoppats på och The Siren som är min favorit av "Annette-covers". Planet Hell har dom börjat att köra nu också, det var så jäääkla bra.

Svetten rann och strupen var snustorr när jag och Linda kom ut i den kalla luften igen och vi började med att ta sexan åt fel håll. Efter att ha tagit en omväg tillsammans med ettan så kom vi till Lotta igen och vad mötte oss där? Jo, Michael <3 Jag föll på golvet och tog mig om hjärtat som en gammal dam. Fan va snygg och LIK hon är. Vi fick en egen privat show där Lotta körde sin remix med alla klassiker, sen nya verk som Cry och For all time. Vi grät ännu en gång<3 På morgonen efter kollade vi på Come Together med MJ i lackbrallor. Lycka<3


Ja, ni förstår, en utav dom mest underbara kvällar någonsin, konstaterar jag torrt. Men inuti exploderar jag vid tanken av The Islander och Taikaltavi som spelades, jag kan bara inte uttrycka känslan i ord.

Bilderna ska laddas upp såfort jag har tillgång till sladd, I promise. Så länge får ni nöja er med googlebilder.
NU PIZZAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0