Min Bojbert!

Nu har jag städat hela mina 24 kvadratmeter eller vafan jag nu bor på. Phew, jag är helt slut. Borde göra mat, men åh så skönt det är att sitta ned. Idag hade vi en föreläsning med kära Åsa om Hållbara städer, användbart inför framtiden minst sagt. Sen lyssnade vi på redovisningar. Imorgon är det min grupps tur, jag är nervös för att prata på engelska, bara gjort det typ... 2 gånger. Nu önskar man att vi hade fått öva på det som ung.

Imorgon kommer Bubert, Pantbert, Busbert, Bertbert, Kuddbert, Beastiebert, Fjantbert, min Bojbert!!!


Detta var mitt, Robert och Nemos verk för längesen. Otto har däckat, men 2Sexy, Hamsterpaj och vafan den där rosa grejen hette, are still happily pounding away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0