Halo of Arms

Jag skulle hem till Jönköping igår, men de hade visst ändrat på busstiderna nu i april så jag spenderade natten i Roberts och Nemos lägenhet istället. Vi hade en riktigt fin kväll med ovanligt mycket prat, och så självklart Tim and Eric Awesome Show Great Job!

Anlände till Jönköping imorses istället och hade en introduktion till den nya delkursen Strategier för hållbar utveckling. Känns väldigt inspirerande.

Vad som inte är så inspirerande är dessa "läxor" vi får efter varje föreläsning. En nya tentafråga varje dag ungefär. YIPPIE!

Jag sov fyra timmar idag på eftermiddagen, så jag tror jag är uppe ett tag till. Gamla favoriten Halo of Arms från albumet Perfectly Defect nedan <3

Dagens tips, dagens tips, lalalalala dagens tips! (fast mer dagens fakta)
Om alla svenskar slutade köpa flaskvatten skulle vi minska vårt koldioxidutsläpp med 30 000 ton.
Om alla svenskar drog ner på sin köttkonsumtion med 40% skulle vi minska vårt koldioxidutsläpp med 4 miljoner ton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0