Gothare vs. Scouter

Idag har vi jobbat så jäkla hårt! Jag satt kvar i skolan till halv fem. Känns lite sorgligt att det är det jag gör på fredagar nuförtiden dock x) inte för att jag gjorde så mycket annat "crazy" förut. Imorgon ska vi också jobba på, ja hela helgen är fullspäckad med jobb. Gosh. Men vi skriver om permakultur nu och det är najs :D
Jag skriver om ett projekt i England som ligger nära staden Dolgellau. Jag hittade bilder därifrån och blev alldeles kär <3


Baah jag vill bo där!!

Andra kul saker som hände idag var när Elin beskrev spiralodling lite oskydligt som "torr topp och fuktig mynning." <3
Och hårdaste Becky dissade mig totalt när vi pratade om scouterna och att hon var med där när hon var liten. Jag sa att jag var för cool för att vara med i scouterna. Hon kontrade med "Jo, ja. Du var säkert as cool. Medans jag var ute mitt i skogen tillsammans med andra elvaåringar i två dygn och försökte överleva så var du säkert skitcool... Jävla gothare."

HAHAHAHAH X'D Fan det bästa någon har sagt till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0