Bright Eyes <3

Lyssnar på barndomslåten Bright Eyes av Art Garfunkel <3

Idag hade vi en riktig skitföreläsning om företagande. Föreläsaren hade inte koll på något och snackade om "Tillväxt som ledstjärna" Yeeah right. Vafan, vår klass tror inte ens på pengar x) Vi kritiserade honom hårt kan jag säga. Han visade oss också en "hållbarhetslista" där både HM och Statoil platsade enligt en tidning för aktieägare. Man kan fråga sig hur HM, som har falsk marknadsföring (de påstod att de hade ekologisk bomull i vissa kläder, som visade sig bara vara va.nlig besprutad bomull) och Statoil kan kallas hållbara. Jag menar, vafan ett oljebolag?! X'D

Jaja, nu är det Betnér Direkt och jag har klappat i händer två tre gånger när Göran Hägglund har pratat om att EU inte ska lägga sig i våra varor, vad händer med mig?!

Kommentarer
Postat av: miak

Alltså de måste ju få reda på att det var den sämsta föreläsningen hitills. Sa ju tvärtom mot allt vi lärt oss ><

2012-04-24 @ 17:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0