Spökvandring mornin

Underbara höstdag :'D Idag är jag glad att vara i livet så att säga! Jodå, jodå. och jag har skickat in min hemtenta nyss. Om jag går G kommer jag att få ångest för att jag inte kollade igenom den en sista gång. Om jag blir underkänd dödar jag mig själv. Om jag får VG (som är det högsta, MVG finns ej) så kommer jag att tycka att jag gjorde rätt i att leva livet för stunden och vara nöjd över hur frisläppt jag är. Allt ändras utifrån hur verkligheten utspelar sig såklart ;)

SÅ! Duscha, springa iväg till teaterstudion och känna mig som en gammal estet igen. Lite sorgligt att vi extreor hänger kvar där xD
Och ikväll efter spökvandringen är det FEST!!! ...på Hjorten -.-'

Jag, Sebastian och Kim som ska vara med Spökvandringen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0