Satans brandlarm

Uppe lite länge inatt va? Ska det här göras varje natt är det tänkt? Prata skit med adde för att båda är lika ensamma på var sitt håll. Lite småsorgligt :P Men Robert var med i konversationen igår iaf, lite variation gillar vi.
As trött när jag gick och la mig och somnade på en gång. Klockan halv elva ringer dörrklockan, PANIIK!
Vem var det som ringde på? Jo, en elektriker. Varför? Eftersom att jag igår envist skulle upp på en stol igår och peta på mitt brandlarm för att "kolla om det funka". Det gjorde det uppenbarligen då det tjöt resten av eftermiddagen. Tillsut kom en väktare (en biffig och skallig man på 30, varför ser alla väktare likadana ut?) och klippte ner skiten. Så elektrikern imorse skulle alltså installera en ny, klcokan halv elva på morginen >_< Samt att han går in när jag INTE ÄR PÅKLÄDD! -.-'

Så idag, plugga? Kanske...

lyssnar på Devil Doll :D

Ett geni jag verkligen kan rekommendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0