Sacred Grove

Lyssnar på Sacred Grove <3


Sprungit runt med Kimberly hela dagen. Hittade tillslut esteterna i teaterstudion (varför kollade vi inte där först? -.-) och Roger har skaffat sig ett trendigt skägg ;)
Åt tacos med Kim, Karolina och Jonathan, NAMNAM! Sen visade dom mig och Kim hur vi skulle gå i gamla stan på spökvandringen imorgon (hehe, forgot to tell you, jag ska vara med, som arg militär guide, yep...) Sen drog jag hem till Robert där också Meeks och Nemo satt och spelade Call of Duty. Vi började spåna på vad FAN vi ska klä ut oss till på Louise och Kims maskerad nästa vecka. Fick några bra idéer tillslut tror jag ^_^
Aw shit måste sova nu asså. Ska upp nio imorgon för spökvandringen! Gosh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0