Pizza, smågodis och Bangladesh

Första gången vi träffade vår föreläsare Laila som skrivit boken Unfree to Develop. Skönt med bara en 2 timmars föreläsning idag :P Sen bar det hem till mig med Petra och Marie i hälarna för att arbeta på vårt lilla grupparbete om utvecklingsmått (påklistrade på Bangladesh). Gick himla bra faktiskt, fast var tvungna att ta en paus och käka PIZZA!! När dom försvunnit gick jag ensam ner till Hemmakväll och handlade smågodis för första gången i mitt liv. (nej, har aldrig köpt smågodis ensam förut :P) så jag satte i mig det medans jag spelade zelda... och läste på lite inför morgondagens seminarium så att jag kanske vågar mig på att säga något iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0