Idiot-Posten

God morgon!

Asså förlåt mig, Posten, men är ni helt bakom flötet eller? Jag ber er skicka mina böcker med B-post så att det inte kostar extra och så att jag kan hämta det i tobakskiosken vid busstationen. Ni skickar ett mail och säger "Vi tror att posten får plats i den brevlåda, om den inte gör det skickar vi UT DEN TILL MAXI SÅ ATT DU FÅR GÅ I 20 MIN PÅ EN JÄVLA AUTOBAHN FÖR ATT HÄMTA DEN" Varför tror ni att jag bad om B-post? Jo, för att två feta böcker INTE går att pressa in i mitt lilla brevinkast. Så kommer ett mail idag igen "...Dom fick inte plats, vi skickar ut dom till ICA Maxi"

*facepalm*

Asså... Det är ju inte första gången -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0