Genom Kohagen

En superfödelsedag hade jag igår med blåbärskaka (!!!!!!!), Sebastian (<3), en liten dos Robert och Nemo (<3) och en fantastisk kvällspromenad med Hanna och Sebastian. Vi var tvungna att ta oss igenom kohagen, INTE kul, men Hanna var underbar och höll mig i handen och sjung som en ängel <3
Fan va jag är rädd för kossor :( Men det var lätt värt det för att se utsikten sen <3

Åh, ikväll när jag kommer till Jönköping ska jag kolla på Det :DDDDD


I love you, Pennywise <3

"Do you want a balloon? Hahaha, what's the matter?"

Kommentarer
Postat av: Chriis

Sv. haha ja nästan du xD men låten e bra ;)

2011-09-05 @ 19:28:05
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0