Oopsie, vad hände där? >_>



Oopsie, vad hände där? >_>



Beställde tid förra veckan, äntligen tar man tag i det efter sex års av funderingar. Ville egentligen ha en ring, men jag hade för stor läpp xD Pinsamt... Men när det har läkt klart (8-16 veckor) så kan jag byta till ring iaf, för då finns det ingen risk för att det svullnar och att jag behöver skrapa bort huden på insidan av läppen för att få tag i piercingen. ...Japp, totally worth it.
Och det gjorde inte ens ont, var bara som ett stadigt tryck. Näsan var myyycket värre, och inte ens det var så hemskt :P Jag är så modig :''D (självbeundran är en fantastisk känsla)

Kommentarer
Postat av: LOUISE

SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGGT!

2011-10-04 @ 18:21:02
Postat av: Chriis

SV: haha ah vet xD underbart roligt xD

2011-10-05 @ 14:16:47
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/
Postat av: Kim

sv: haha I KNOOOW!! :D

2011-10-05 @ 14:43:22
URL: http://ceresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0