Kim gästbloggar! ;)

Heeeeeej på er :D

ööh... haha fan tänkte skriva nått ascoolt och äga detta inlägg så jävla hårt!
(förlåt my men jag svär i din blogg)

Som ni ser så har jag fixat lite nytt till Mys blogg :)
och det nya är ju den lilla gubben som ni ser till vänster av inlägget ;)
har även gett henne smilysar x) vet inte om hon ville ha det eller inte för hon är as seg på att svara när man verkligen vill att hon ska svara på en gång ;) men vill hon inte ha dom får jag väll ta bort dom igen :)
Måste bara skriva lite mer med att det var roligt :D
halloween snart! och när det är halloween blir det ju såklart fest ;)
så bara för er tänker jag lägga upp en smygtitt på min klädsel som jag ska ha ;)
den är långtifrån klar men orka inte göra allt nu med att det blir endel smink och blod :)
haha sitter faktiskt sådär nu och skriver ;)
hoppas att ni gillade mitt lilla gästinlägg :) om ni gjorde det så kan ni läsa vidare om mig
här --> Ceresa
där kan ni även få se normala bilder på mig ;)
Ni får ha det så bra puss på er!! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0