Hemtenta resultat

Var på afrodans i onsdags med Unni och Petra. Har fortfarande svårt att böja mig, träningsvärken brings back memories från DansEvas dagar...
Har en hel veckas "ledighet" nu när jag ska plugga till salstentan på fredag. ....och på tal om tenta... Så såg jag nyss att jag hade fått VG på min hemtenta :'D Så jäääävla lättad. Trodde aldrig att jag skulle få det. Jag hade 5 poäng från högsta, och det ska man verkligen inte klaga på. Fast det gör jag väl lite ändå, för det är så jag funkar helt enkelt.
Neee, sluta nu. Grattis på dig själv :D Ikväll är det släktträff här i Mariestad. Då ska det både firas 70-årsdag och tenta-yra!


Jag och Karro på Chriis 18-årsfest förra året. Såhär glad är jag nu ^_^

Kommentarer
Postat av: Chriis

åhhh eva <333 Haha ofta du tog den bilden xD måste berätta för karolina sen xD

2011-10-22 @ 12:12:06
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0