The Storyteller and The Queen

Fick tillbaka salstentan idag och bara... wait a minute... Leif har inte rättat sin fråga. Så jag fick två poång till :D SÅ istället för sugiga 5,5 fick jag mediokra 7,5. YES! Tänkte väl det, va i helvete liksom...

Hatar att bringa up Tarja vs. Annette frågan när man pratar om Nightwish, men jag tycker verkligen om  bytet på det sättet att Tarja var alltid The Queen så att säga. Överjordisk och otroligt vacker. En diva, och nu menar jag inte sättet (även om detta också tyvärr blev till en sanning) utan hennes image.


Men Annette är liksom... The Storyteller. Jag skulle kunna jämföra henne med Wendy i Peter Pan. Mänsklig och flickig på ett sätt. Inte alls som Tarja, vilket vissa verkligen inte tål, men fan jag älskar det! Hon är mycket mer lik Tuomas. Hon förmedlar hans historier på ett himla spännande sätt.



Love both of them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0