Rymdblomma <3

Fråga 1 c är klar:
c) Hur tycker du att ägarna till ett pappersbruk ska hantera miljön? Är det rent av
onödigt för ägarna att befatta sig med den typen av problem? Motivera ditt svar!
(2p)
Så, varsågod, ta en bild på min Rymdblomma som får stå för att jag gjort färdigt fråga 1 som handlade om miljö (om ni inte räknat ut det redan):


Jag är inte så nöjd med 1 a), fan... Men men nu är det en välbehövlig paus och efter att jag har tagit en tupplur, dusch och fyllt på magen med kvällsmat ska jag börja med:

2. I och med framförhandlandet av Världshandelsorganisationen (WTO) 1995 i
Marrakesh, Marocko, tog frihandelsfrågorna ett steg framåt på den
internationella dagordningen.
a) Beskriv strukturen i och utvecklingen av världshandeln från 1948 och fram till
våra dagar. (4p).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0