Hemma <3

Fan va underbart att vara hemma. Har vinat med familjen, myst och snackat som förr. Lina är här också, så kul att träffa henne ^_^ <3 Roxy ligger ihopkrupen i sin korg, mitt hjärta brister av kärlek till honom :') Imorgon ska jag ta det lugnt, plugga lite och planera utklädnad tills på lördag. Jo, förstår ni, jag skulle ju vara Chucky, men jag hann inte hämta hängslebyxorna idag, plus att jag inte har någon randig tröja och inget blod, så sminket blir inte lika bra som jag tänkt mig. Så helt nya planer. Ni får se vad det är imorgon kanske.


Ännu en bild på kära syster som också symboliserar vår Halloweenfest :3 Gothic

Kommentarer
Postat av: Kim

SV: haha men my skojar du det ser ju precis ut som jag x)

2011-11-04 @ 11:25:45
URL: http://ceresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0