För att IA är bäst helt enkelt

Becky smög ifrån mig vid sex på morgonen och jag sov vidare lyckligt ovetande om att hon var tvungen att ge sig ut en kall november morgon för att åka till Malmö. Heh, va förvirrad man kan vara när man vaknar ensam på morgonen. "Var jag ens ute igår?" "Sov någon här?" "VAD ÄR VERKLIGT OCH VAD ÄR FANTASIII??!!!"

Tåget mot Mariestad går klockan fyra, så morgonen spenderas med att plugga och packa. Japp, fick hemtentan igår. Kändes inte så hemsk som den förra. Kanske den förra verkade så hemsk i skenet av att det var vår första uppgift. Nu är vi inne i det, och vi klarar det rätt bra :)
För att IA är bäst helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Chriis

SV: haha berättar för dig imorn vad jag har ändrat mig om våren :)

2011-11-25 @ 20:39:52
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0