Stockholm bildbomb

Kanske en uppdatering? Tex. Stockholm, MJ-showen osv? Jag orkar knappast skriva om allt. Och då undrar ni (framförallt mina klasskompisar som var med i Sthlm och redan lagt upp bilder) "varför i helvete lägger hon upp samma bilder som vi redan gjort?" Jo, för jag skriver nämligen ut dessa inlägg för att titta tillbaka till när jag blir äldre ^^ så detta inlägg är inte för allmänheten utan för mig själv ^_^

Stockholm <3

Tåget





Stockholm






Coolaste restaurangen EVER








Dramaten





Världens bästa guide, Ulla :D



Teaterelever på stora scenen på Dramaten. Lyckliga<3

Lovisa som blev med barn den natten :')


Shopping



Köpte ny tröja :D Uttråkad värre xp

Krogen :D

...men först en smygsup







Bakfulla fjanterier hem



Bildbomben får avslutas med att Frida äter upp Michael o_O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0