WANTED - MY(')S MÖSSA

Hoppas ni såg vår skitsnygga artikel för ett tag sen, btw :D

Tror att det är den bästa artikel dom någonsin gjort om oss. Det var nog bara för att jag inte var med x)

Idag flyttade vi in på teatern, jättemys<3 Tänk att jag bor med dom jag älskar mest nu, i en hel månad!<3 Kan det bli bättre??!! Vill ni ha fina bilder, gå in på bloggen som jag uppdatera nyss: http://esromeoochjuliet.blogg.se/'

Dagens goda gärning var när jag fick hjälpa ett fyllo med blodsockerfall ända till stationen. Tack Anna för att du höll mig och min tillklämda arm sällskap. En trevlig promenad. (?)

Somna direkt när jag kom hem. Jag, Frida, Louise och Malin har kört Mercutio möter Amman-scenen hela eftermiddagen. Skönt att äntligen få släppa den imorrn -.- Det går framåt :D

Och med det här inlägget vill jag också efterlysa min mössa!!!!


Jag älskar dig, super-duper-mössan. Kom tillbaka :'(

...vill också tillägga att jag tagit ytterligare ett hål i örat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0