Upp på hästen igen, S!

Min öra är lite bättre, oh happy day. Vad ska jag skriva? Inget har hänt direkt som inte hände igår. Vi dansade, vi svettades, vi repade, vi strök scener, vi lunchade, vi repade, jag bet mig i läppen, jag gick hem i regn, jag åt, jag somnade, jag åt, jag pluggade manus.

Känns som om jag behöver något nytt i livet. Inte för min egen skull, I'm happy as it is, men för bloggens skull xD
Joooo, vänta lite nu, Hollywood Tonight-videon har ju kommit ut :D



Jag blev lite besviken på att videon inte var mer dirty som låten antyder. Jag älskar dansarens minspel, även om det inte vår Michael. Men jag menar, hon gör sin egen grej. Versionen på låten är bra, men inte lika bra som den på skivan, lite synd. Förstår inte varför dom inte tog den då den är mer rapp.

Oh, btw, Håkan Juholt, nya partiledaren för S? Hmm... Visst, han är åt vänster, men han är försvarsinriktad och är för kärnkraft... :/ We'll see. Jag tycker inte om någon av dom kandidaterna direkt. Visst, Thomas Östros, bekant och trovärdig, men usch så trist. Jag vill ha en kvinna som partiledare. Inte för att kvinnor är bättre, men jag är trött på så mycket gubbar överallt xD och jag tror att det är ett stort steg mot jämlikhet. Visst, det gick dåligt förra gången, men upp på hästen igen, sossar!

Kommentarer
Postat av: Kim

sv: yes ;)

bra låt föresten :D gillar videon också :D

2011-03-10 @ 20:40:30
URL: http://ceresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0