Min utdragssoffa kallar

Jag occ Frida har svettats idag mån tro! Vi gör nämligen aktiviteter samtidigt som vi övar på repliker. Så vi sprang runt och jagade varandra/sjung texten/byggde saker av stolar och tvättkorgar. As kul :D

Annars var det en: Ångestdag ;) Ett tag iaf, men nu är det bra. Jag har pratat med TeaterRoger i telefon och vi har snackat om roller osv.



Nu känns det bättre med Mercutio än någonsin :D<3 Roger sa "Jag har tänkt som en slags pirates of Caribbean-stil på dig" och det är EXAKT vad jag har tänkt :O Så coolt att vi tolka honom på samma sätt. Jag måste beställa löshår bara, ska fråga lilla Amanda om var hon beställer ifrån.... Måste göra det strax. Inte lång tid kvar till premiär ju.... Typ 38 dagar tror jag :O



Han sitter nog under nåt äppelträd
och önskar att hans flicka var en fallfrukt
som sprack i fallet, vidöppen och ljuvlig.
Å Romeo, om hon var, å om hon var
en smetig frukt, och du ett pippinäpple!

-Mercutio


Kommentarer
Postat av: MFQ

Den där Shakepeare, alltså.. Uppsättningen verkar hemskt intressant!

Och du har kommenterat så många bra saker i min blogg att jag inte kommer ihåg allt, men... ja, Soft Cell är... hahhh. ljuv suck

2011-03-09 @ 17:36:18
URL: http://myfairyqueen.blogg.se/
Postat av: MFQ

Gud så töntigt att det blev fet text när jag gjorde stjärnor. Nåväl..

2011-03-09 @ 17:36:51
URL: http://myfairyqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0