Min espiri sviktar

Pimplar te och har en paus från rollanalysen. Färdig med första frågan :) Det här är bara del 1 iofs, så rätt mycket kvar, men känns helt okej :) Jag är sugen på middag hos Robert<3 Det är vad jag vill :*

Men idag blir det plugg och dans med min egen MJ<333 Försöker få tag i dreads som jag kan sätta i inom en snar framtid. Yoschi kan sätta i dom, men måste har någon som flätar dom. Helt plötsligt förs tankarna till gamla vännen Jorunn :O Men man ska väll inte hoppas för mycket.... Ska fråga Billie nu också. Söta, söta Billie *fjäsk*


Imorgon flyttar vi in på teatern! Can't wait! och jag och Kim håller i uppvärmningen imorgon, så måste få tag i flickan.

Kommentarer
Postat av: Chriis

Sv: Älskar dig med sötis <3

2011-03-06 @ 19:28:22
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0