Baka hos Jonathan!

Jajajaaaa, jag kanske råkade logga in på min egen blogg och trodde att jag var på klassens blogg. Förlåååt. Pay no attention to the inlägg belooow.

Kim duschar just nu hos i mitt badrum, mys ^_^ :* Jag är fuckin tröööött!! jag vill bara sova, kan inte ens hålla uppe ögonen :(
Estetträff idag :D Jag lovar, inga kan överträffa vår ljudnivå. Jääävlar vad vi kan prata, och ingen lyssnar på någon annan. Självupptagna<3




Fru<3




Vi försökte oss på en kladdkaka med aftereight i. ...Bara att vi satte ugnen på snabb så... den blev bränd utanpå och mjuk inuti :/ Jaja, god iaf ^_^ Slinker alltid ner liksom.

Sen drog vi till donken och jag och Kim kolla på när folk åt. Sen sprang jag och Kim efter Götene bussen och hann med. Är man bäst så är man ;)

Nu ska vi SÖVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0