Metaltown 2011<3

METALTOWN I FREDAGS!!! Och baby, det kommer jag leva länge på<3
Gick med meeks och Robert och dagen började med massa motgångar, men vi övervann dom och solen sken, vi kom in, vi såg en hell of a show med Hellzapoppin (freakshow), samt Cavalera Conspiracy, Doctor Midnight and the Mercy Cult, Anvil och avslutade kvällen med SYSTEM OF A DOWN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dom körde både Hypnotize, Forest och Holy Mountains, alla mina favoritlåtar :') Jag grät under Question och det var en så stor upplevelse att se dom som är en del av ens ungdom och nutid. Dom har gett mig så mycket, och dom gav så mycket live. Det var bättre än jag någonsin drömt om :D
Och som slutnummer spelade dom Sugar<3 Och till er stackare som har missat denna genialiska låt, varsågod:




Peaceful loving youth against the brutality
of plastic existence
Pushing little children
with their fully automatics
they like to push the weak around

Kommentarer
Postat av: Chriis

Sv: haha blir inget nog av att köpa en ny mobil ;)

2011-06-20 @ 16:11:10
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0