Värmland<3

Igår var himla mysigt. Jag, Anna och Teaterlärare Roger åkte bergochdalbana på kullarna i Värmland. Sträckte upp händerna och skrek i bilen <3
Vi kom till vackra, vackra Nolby. Jag ska verkligen försöka komma ihåg Värmland. Komma ihåg att det är dit jag vill när jag blir äldre. Där vill jag spendera min tid som gammal. Berg och dalar, svarta sjöar och lövskogar. I fell in love.


And I didnt just fall in love with Nature...
Karolina var vackrare än jag minns henne :)

Alla var jätteduktiga och det var skitkul att se :D Vi kom hem sent och jag däckade direkt efter nattmackan.

Idag ska jag och mor till secondhand för att handla till mitt nya boende. Det är en spännande tid ^_^


And Roger, we love you :D


Kommentarer
Postat av: Matilda :]

braaaa Hannah! Värmland är det bästa som finns! Blir nog att flytta dit efter jag slutat skolan med fredrik. Du är välkommen när du vill! <3

2011-07-30 @ 18:36:57
Postat av: My

Ååååååh :O Awesome!!!

2011-07-30 @ 19:22:07
URL: http://newwt.blogg.se/newwt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0