Möte med Tybalt

Idag har jag gjort en hel del om man jämför med alla andra sommarlovsdagar. Jag har: klippt gräset, gjort sönder plommonträdet (mamma blev arg -.-), druckit smoothie, cyklat ner till hamnen med far, tittat på en Elviskonsert (Coverbandet Graceland, som var himla duktiga, lite gubbiga och hemskt överkristna), käkat på Kinarestaurang med Christer, druckit en stor stark, förstörde mammas cykel på hemvägen (hon blev arg -.-), mötte HANNA!!!!!!!, pussade på Hanna, cyklade till Ida och märkte att hon inte var hemma >_<, snackade med några smarta snubbar över nätet, och sen.... Ja, vem vet vad som kan hända klockan tolv på natten. Äventyren hopar sig!

Vackraste Hanna får en bild, har saknat min Tybalt.


Hanna berättade för mig att hon kanske ska flytta till Jönköping till våren! Då behöver jag bara vänta i ensamheten i en termin tills min babe kommer. och kanske tar hon med sig Chriis, Ida och Julia? :D Kanske hela estetklassen!!<3

Kommentarer
Postat av: Ceresa

är du frisk? :D

2011-07-11 @ 08:47:36
URL: http://ceresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0