Impossible to Believe - Mortiis

Sitter och lyssnar på underbar industrimusik och myser.
Allt fixade sig. Som det alltid gör för mig. Inte utan hinder, nej, nej. Det är fleeera rätt höga hinder ivägen, men i slutändan verkar det som om jag är blessed eller liknande.

Igår ringde Sebastian precis när jag hade vaknat och sa "Nu kommer jag!!!". Så jag dök in i duschen och kom ut i lagom tid för att öppna dörren för min långbente vän. Vi fikade på Brödboden (vissa traditioner får inte brytas) i FEM TIMMAR XD (som sagt... vissa traditioner får inte brytas... även om det vore bättre för fysiken om dom gjorde det). Och så spelade vi Zelda långt in på natten <3


Idag vaknade vi upp och cyklade till Ekudden och badade. Helt underbar dag och den sista dagen tillsammans i Mariestad.
För vet ni vad? (Ni som varit inne på facebook är redan allvetande)
JAG FICK LÄGENHETEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!
Det är helt sjukt. Jag blev jätteglad <3


Ledsen mustaschprydd My utan Sebastian

Knasiga och mustaschprydda tillsammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0