-----> Västerås

Fick min dator tillslut efter många om och men. Jag är supernöjd ^_^

Sitter och lyssnar på the voice(s) of the many och dricker morgonte. Jag ska duscha, packa  och åka iväg till Västerås om en stund. Vi vet inte hur länge vi stannar. Men det ska bli kul, jag har aldrig varit där :D Plus att dom har en jättefin affär där, har min schwester skvallrat om. Det var där hon köpte det stora, afrikanska ansiktet till mig, som jag har misslyckats att fånga på bild.

Skriver nog inte på ett tag, men vad gör det om hundra år?
Puss på er! <3



Kommer sakna min Roxyyyyy<3 :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv- haha jaa nu är även jag en i mängden ;) Ha de toppen i västerås, jag sitter här hemma å väntar på promenad ;) <3

2011-07-19 @ 15:09:44
URL: http://idaasegna.blogg.se/
Postat av: Chriis

Sv: ah blev riktigt glad :D vad har du köpt för dator? :D

2011-07-19 @ 19:23:00
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0