Wish I had an Angel

Jag har så svårt att släppa vissa saker. 'Vissa saker' var lite väl övergripande. Det jag menar är förälskelse.
Fast bara i en person då. En enda.
Men allt du rör vid blir upplyst och jag vill vara nära. Jag vill ta del av det för jag blir trollbunden. En så speciell känsla av inre lycka. Ett leende i hjärtat :)

My weaknesses, you know each and every one (it frightens me)

Ska du styra mig resten av mitt liv?


Kiss me goodbye
When I'm on my own
But you know that I'd
Rather be home

Kommentarer
Postat av: Jugge

Åhåhå! Det där har jag också haft(har?) svårt för.

En enda besatthet som kommer fram då och då, dock gör den mig bara olycklig :/

Känner igen det där, det kommer att sitta kvar en stor del av livet för min del -.-"

2011-01-20 @ 14:50:10
Postat av: My

Ja, eller hur, vissa perioder är alltid starkare än andra. Ja, jag kan också bli jätte ledsen, beroende på vad personen gör eller säger. En längre tid har jag varit rätt messed up about it, men nu är det bättre pga vissa omständigheter :)

2011-01-20 @ 15:25:51
URL: http://newwt.blogg.se/newwt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0