Vi härskar över Mariestad

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH, jag är så TRÖTT! Men jag måste vänta på att mitt TE kallnar innan jag kan dricka upp det och sen gå och lägga mig. Fan vad jag längtar. Jag har ändå sovit i flera timmar idag :O Igår kom nämligen mina älskade puffpuffpinglor hit och vi våldgästade hos Nemo igen :) Det var awesome, vi bara chilla och var helt tomma i huvvet. <3
"Vem har sin hand på min höft?!" //Kim mitt i natten<3 Ska lägga upp bilder på oss tre, vi klädde nämligen ut oss till gothare in honor of Nemo, det var awesome och jag drack typ åtta koppar te<3
Vi sov typ inget, så när jag kom hem vid halv två så däcka jag med ansiktet i kudden, vaknade klockan sex, och då vinade jag med päronen :D Himla mysigt. Underbart lov.
Jag har dock blivit sjuk och det suuuuger :'( Jag skulle ju se Sebastian idag, hans föreställning Yvonne, men det sket sig :( Hoppas jag hinner bli frisk till fredag, då är det fan FEST!!!!!

Nu sitter jag och pratar med vackraste Rebecka<3 Vilken kvinna.

Här är länk till hennes blogg<3 Jag saknar flickan

http://zeelinah.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Me miss u 2 hun!! <333

2011-01-05 @ 22:39:16
URL: http://zeelinah.blogg.se/
Postat av: karrochaan

sv: Hahah okeii xD Alla har ju olika åsikter om det så ^^

Tråkigt att du har blivit sjuk btw, du får krya på dig :)

2011-01-06 @ 18:31:13
URL: http://karrochaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0