Cryptorchid

Prick your finger it is done...
The Moon has now eclipsed the Sun...
The Angel has spread its wings...
The time has come for bitter things...

Jag har en liten Manson period här ^_^ Jag har aldrig "gone CRAZY" for Manson, men alltid respekterat honom och han har gjort sjuuuukt bra musik. Antichrist Superstar och albumen före är WOW!
Min generation verkar avguda Mechanical Animals mest, och visst, underbar musik, men det toppar ju ALDRIG Antichrist. Kanske hela stilen som förstör för mig :/ Jag känner inget för "Alien-Manson", även om han är snygg där också ;)



Älska Long hard road out of hell videon, sexiii<3

Jag var alltid kär i Twiggy när jag var liten *_*  Jag växte nämligen upp med Marilyn Manson and the spooky kids pga min kära syster. Det måste man ju vara lite stolt över.
"A-teens? Nej tack, jag lyssnar på Manson"






Anyways, i fredags samlades vi i teaterstudion klockan åtta på morgonen för att få reda på vår fuckin SLUTPRODUKTION!!!!!! :O Fan va nervös jag var xD Roger hade tänt ljus däruppe på övervåningen och på bordet låg ett ihoprullat papper med ett rött band runt. Vi skulle få välja en som läste upp vad det stod. Vi valde Sebastian för att han var så nervös :) <3 Han rullade upp det lilla pappret med darrande fingrar och... log.
"VAD STÅR DET???!!!!!" skrek vi.

"Slutproduktionen 2011 blir....







William Shakespeare, Romeo och Juliet!!!"




Vi skrek av lycka :')

Kommentarer
Postat av: karrochaan

Wihuw, längtar efter att se er slutproduktion :D



Digga Manson btw (Y)

2011-01-23 @ 14:41:32
URL: http://karrochaan.blogg.se/
Postat av: MFQ/Luna

Haha, jag håller med!

"Här vill jag ha med ett MONSTER!!!!!!! 8D"

"Men Stephen, det är en sann berättelse om de stackars barnen i Sibiri-"

"Ò_______________Ó!!!!"

"... okej"

2011-01-23 @ 17:30:55
URL: http://myfairyqueen.blogg.se/
Postat av: karrochaan

Sv: Borde du inte va, de kommer gå bra för er :) Ni är ju alla så bra så :D

Lite väl, men de finns snyggare ;d



hahah tackar tackar ;)

2011-01-24 @ 09:16:58
URL: http://karrochaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0