Matilda!!!

Ugh, jag är svintrött. Men kanske inte tröttare än Sebastian som just nu ligger i mitt rum och snarkar x) Ska faktiskt spinga och väcka honom så att han hinner färdigt med sin uppsats tills imorgon *springer ned*
Sådär ja ^_^ Jag är färdig med min uppsats, men dessvärre suger den :/ Jag tror inte jag kommer lyckas att få ett MVG i svenska B... Det gör lite ont i mitt studhjärta, men någon gång för man väll gå med på att man inte kan arbeta över sin förmåga.
Så! Sedan det förra avlägsna inlägget så har det hänt en del :D
Skolan har börjat och det är awesome! Sebastian sov hos mig från måndag till tisdag så här är två bilder på hur underbart pigga och glada vi var på morgonen:



I dansen fick vi ingen mjukstart även fast Dans-Eva sa att vi skulle få det, hon är en sadist<3 Så hela förra veckan gick hela klassen runt med grym träningsvärk och huffade och puffade när kroppen sattes i rörelse. Jag har hunnit fika en del, och nu börjar pengarna sina, halvkul :/

I fredag kom min älskade!!!





AAAAH, den sista är bara sjuuuuk xD Flickan kan sina miner! Creepy!

Vi hade en helt underbar helg och nu saknar jag henne sjukt mycket :(

På kvällen på söndag var det aaaas chill med Robert och Nemo. Vi gick på promend till Willys och köpte två chipspåsar och dipp :O GAAAAAAAH va stört!<3 Och så spelade vi Tov, awesome<3

Idag var det ung vänster möte och vi kämpade på som vanligt med att äta upp all överflödig fika. We succeded ofcourse. Emily Bronstorp var där och föreläste om den nya feministiska kampanjen. As pepp!!! Och snart är det distriktsårskonferens, dit ska jag självklart :D

Nu ska jag väcka Sebastian för en andra gång eftersom han inte verkat vakna x) <3


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0