Shopping >_<

Hallå där!
Vaknade och märkte att min blåsa i munnen hade växt avsevärt >__< argh! Leave me alone.
Satt och laddade ner musik hela morgonen, tex shpongle och cypress hill, awzm. Sen drog jag och mamma till stan och jag ville VERKLIGEN inte, för vi skulle nämligen SHOPPA!!!! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Ångest.

Så vi började iaf att gå in på Vero Moda. ÅNGEST. Alla uppsminkade perfekta tjejer och alla vidrigt fula kläder och jag bara spydde på allt och.... "åååh, en sjal :D!!!". So I bought it, I did<3


Så vi forsatte till Kappahl, Dressman, Lindex och en jävla moderat affär och jag kände mig som en zombie. Seriöst, jag mår jätte dåligt av att shoppa. Jag bara hatar ALLT. Hemskt ljus, alla röda reaskyltar, mkt folk och fula kläder. Plus att jag får grymt ont i axlarna, vet inte varför, tror att jag spänner mig av all ångest :P
Så mamma köpte en kaka till mig från älskade Brödboden som tröst, taaaaack<3 Sen har jag suttit här och snackat med Kim och Stefan på msn :)



Bilden på Kim funka inte :'(

Imorgon kommer iaf Kim och Louise hit!!!!!!! AWESOME!!! Vilka brudar<3 Vi ska dra till Nemo och bara hänga, lite guitar hero kanske??

Btw, såg ett jävla fittprogram idag på ettan/tvåan(?). En kock som stekte kaninkött och kollade in i kameran och sa "den här kommer inte att äta sallad mer" och i slutet (mamma bläddrade tillbaka) så hade han på sig underkläder av skinnet och alla skrattade så hjärtligt. Naw.
Visst, käka köttet, ha på dig skinnet om djuret redan är dött (döda alltså inte endast för skinnet, då det finns annat material till kläder), men GE FAN i att skämta och vara helt respektlös. Det är så sjukt dålig humor och en äcklig syn på liv. Jag ska klä mig i din frus skinn, baby<3




When the shit goes down, you gotta be ready




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0