Plugghästen #1

Jag har fan pluggat hela dagen! Direkt när jag kom hem efter skolan (okej, jag var och fika innan :$) så satte jag mig och gjorde flödeschemat i teatern. (Vi skriver vilka karaktärer som är med i vilka scener).
Sen käka jag en macka och satte mig här vid datorn och började skriva på artikeln om imperialismen som vi har till onsdag. Och jag blev fuckin färdig (efter sex timmar xD)! Så stolt. Och den blev bra också. Jag är faktiskt nöjd. Nu kommer jag säkert få VG på den bara för det, varje gång jag hatar det jag har åstadkommit så har jag fått MVG :P

Nu har jag bara roliga saker kvar denna vecka (förutom en till teateruppgift till fredag) :D Imorgon är det vänstermöte och sen följer Frida och Bastian hem till mig och sover hos mig :D B-TEAM'S GONNA SNORE YOU UP, BITCH!


En bakfull Frida utanför teatern på en fredagmorgon<3



En långhårig Sebastian bakom ett manus<3

Sen på onsdag ska jag leka med denna heta sak och vi ska ha tjejsnack all day long<3



Och på torsdag, håll i er nu, då är det ESTETTRÄFF!!! Btw så har jag utsetts som kontaktperson för trean. Lova är för ettan och Jonathan för tvåan, bra att veta för alla er esteter där ute som lurpassar på en kul estetfest eller liknande inom en snar framtid ^^
Puss på er vackra, impulsiva, knäppa människor<3

Kommentarer
Postat av: Jugge

Åh! Är f.d. esteter också välkomna på estetträffarna? :D

2011-02-06 @ 15:35:22
Postat av: My

Absolut, Juggeliten :D

2011-02-12 @ 16:51:55
URL: http://newwt.blogg.se/newwt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0