Kollektiv, plz?

Oj, vilken dag, min röv är lika stel som alla människor ute på internet just nu, (Amanda och Stipen uteräknade).
Jag har vart hemskt duktig idag :O Jag har faktiskt tagit mig i kragen och sökt utbildningar i Trollhättan och Göteborgsområdet. Vilken pers -.- Men jag hittade lite iaf. I Trollhättan: Kultur och samhällsanalys eller Politik och ekonomi (engelsk utbildning). I Göteborg: Religionsvetenskap.
Allt verkar roligt, men det i Gbg lockar mig mest... Så jag började leta efter studenbostad och möttes av: 22 månaders väntetid.... 40 månaders väntetid.... 65 månaders väntetid.
Fuck you.
Skickade massa mail till random bohem folk som hade kollektiv. Men... jag vill helst flytta ihop med någon jag känner liksom :o
Ställde mig i kö i Trollhättan, hittade världens finaste studentboende som heter Vita Villan, wow<3 Och där känns det iaf som om man har en chans att få tag på ngt tills i höst. Jag menar, om jag pluggar i Gbg kan jag ju iaf pendla från Trollhättan.
Men... min stora dröm är ju ett kollektiv, med blandannat den bästa: Robert Rodvik<3
Det är vad jag vill. Så om han verkligen vill, och om vi kan få tag på något... Då blir det jag en happy camper :'D



Jag menar, kolla på honom, vem vill INTE bo ihop med den snubben<3


Kommentarer
Postat av: karrochaan

sv: Okeii nice :) ^^

2011-01-07 @ 11:36:04
URL: http://karrochaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0