Kalles fest på Buffalo!

Jag hade ställt väckarklockan på ELVA för att Kim skulle komma HALV TVÅ :O Hon är en krävande fru<3 Men också en mycket kär vännina som uppskattar precis samma saker som jag, nämligen Jonathan Davis och Monkey :'D Så vi spenderade hela eftermiddagen med att hon låg över mig och bet mig i benet medans vi skrek av lycka av min Korn dvd som jag tittat på... 500 gånger minst :)<3





"VI SKA SE DOM I SOMMAR!!!!!!<3<3<3<3"

Louise missade självklart da buss så jag och Kim gick i förväg hem till Nemo där älskade Meeks var och spelade bas tsm med Nemo som spelade elgitarr :D De skrev en låt till Kim som heter Torrets<3





Sen bar det iväg till Olles lya som ligger fuckin bredvid Buffalo ^_^ Där var det massa folk och en nyklippt Kalle :( Saknar hans långa hår<3 Jag har faktiskt ingen aning om varför det var Kalles fest... Spela roll :)





Vi drog strax därefter ner till Buffalo och där var det rätt go stämning ^_^ Sry för alla bilder, men finns inte så mkt att säga xD








Dagen efter var helt okej, satt på altanen och chillade med Hippiefar och sedan städade jag hela köket, för Nemo vaknade ju aldrig och Meeks kom aldrig tillbaka, så vad gör man?
Åt bakispzza iaf :'D HALLELULJAH<3
När jag kom hem vid 8 duschade jag järnet och idag kom min Nightwish flagga :''''D Så jävla glad blev jag!!!



Scent of the sea before the waking of the world
Brings me to thee
Into the blue memory
.


Idag kommer min Robert hem<3 Allt blir så bra hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Ceresa

Woho super natt!! :D

2011-01-09 @ 15:02:54
URL: http://ceresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0