Politics

Libyens president Gaddafi ska bli martyr i sitt land, där ser man. 42 år på tronen och han har fortfarande inte förstått att folket vill bli av med honom. Man blir så trött på sånna här sega diktatorer >_< Kom igen, folket i Libyen, ta honom!  Vad händer? XD
Skum snubbe minst sagt:


Kunde inte sova på hela natten. Jag och Sebastian låg och led av kylan i rummet och jag hade svinont i halsen :( Så jag följde inte med till skolan, därför flyttar vi ung vänsters bokbord på vadsbo till torsdag :) Hoppas jag får ta ledigt från en teaterlektion bara :/ Vi har ju planerat det så länge.

Hittade precis något sjuuukt :/ Istället för fina goa vänster tidningen Rak Vänster, här är en hemsida till er fina fascister: Högerkänga:
http://www.freesweden.org/blog/

Kommentarer
Postat av: Louise

Först Benvolio, sen Tybalt ! HEHE



han såg asskumm ut ju ;( krya! <3

2011-02-22 @ 20:58:24
URL: http://lezici.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0