Head like a hole, challenge the Riddler

Nu börjar allt lossna, japp, allt blev bra tillslut ^_^  Lyssnar på Nine inch nails, deras bästa låt ---> Head like a hole<3 Kommer ihåg när jag såg den på tv som liten och avgudade den :D Dreads<3


Fan, damsög hela fuckin undervåningen igår, jag är nog BÄST. Ska fortsätta lite idag, plus that damned PJÄSANALYS som jag nämner i varje inlägg pga att det nämns i mitt huvud varje sekund. Can't help it. Prestationsångest.
ELLER, så struntar jag i det och drar till Skövde/drar hem till Robert och spelar Tos, lockande minst sagt ^_^

Kollar ut genom fönstret. Vilken syn det är... Det sitter en skata på mitt altanräcke :) Och i takt med den instrumentala versionen av Amaranth så lyser solen in starkare och starkare. Jag vill inte ta till klyschan "snön glittrar", men det är faktiskt det den gör. Och jag undrar som så många gånger förr vad det finns bakom granarnas trädtoppar. Jag vet vad som finns där, en kyrka, en skola och ett rostigt industriområde, men jag önskar att jag inte visste. Då kan jag föreställa mig alla möjliga fantastiska ting. Det har jag gjort genom hela mitt liv, blundat för verkligheten, för att det blir så mycket bättre då.



You think you dwell in wisdom’s sea
Still, sweet ignorance is the key
To a poet’s paradise
Challenge the Riddler and you will see

Kommentarer
Postat av: A-K

Duktig som dammsugar, haha! :)

Jag älllllssskar mina MJ t-shirts! <3 Men usch vad jobbigt att bo med ignoranta personer med fördomar :( Följer bara media, usch!!! Men men, skönt att du fick tag på mig då! Här kan du få tag på en annan som också älskar Michael!: www.noraafazel.blogg.se (säg gärna att jag tipsade dig om hennes blogg, hon blir nog superglad, haha!) :D



Åh! VAD KUL MED SHOWEN! Jag har absolut ingen aning om jag ska dit, isåfall får jag åka dit med Nora då, för jag vill inte åka ensam. Jag bor 4 timmar ifrån göteborg också.. hehe. Men har du långt till gbg? KUL ATT DU SKA DIT! :D

2011-02-16 @ 20:23:42
URL: http://ankislife.blogg.se/
Postat av: Kim

sv: Varför följer du inte med ut för! :O

2011-02-17 @ 12:14:09
URL: http://ceresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0