Sponsorer

Igår letade klassen sponsorer till Romeo och Juliet, i utbyte får företagen sin logga i vårat programblad. Great deal. Svinkallt var det och jag och Kim gick med blöta skor genom hela gamla stan i snöstorm. Vi fick många "kanske, kom tillbaka" men vi fick iaf flest "ja" i klassen ^^ Vi fortsätter med "the hunting of the sponsors" veckan efter lovet.

The Winter<3


Malins underbara tejpade sko<3 x'D

Dagen utvecklades till att bli en suuuperdag även fast jag, Anna och Chriis var tvungen att vandra i kyla ännu en gång, först från mig till Oxen och sen hem till Honey. Där lagade vi mat, bakade kladdkaka och åt 100 kg godis och masserade varandra medans vi lyssnade på avslappningsmusik<3





Tack, flickor<3

När jag kom hem spelade jag Super Mario :D Och imorse när jag vakna så hade jag självklart massa utslag i ansiktet efter allt smågodis. En risk jag var villig att ta för att få njuta av alla färglada E-ämnen. Så, om ni inte trodde på mig förut, kolla beviset!


Charmig vinkel på en fet näsa<3

Nu ska jag äte BAGUETTE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0