Species



Min, Annas, Kims och Louises förlovningsring<3

Så, nu vart det dags at skriva i teaterloggboken om i fredags.
Klockan sex ska jag och Christer till domkyrkan för att lyssna på någon kör :O Kanske blir man frälst :) Ikväll är det Walking Dead, icke att förglömma!
Jag hittade filmen Species i bokhyllan och hann se halva medans jag åt Sunday Lunch.



Verkar vara en rätt cool film, om man tar bort många kommentarer från B amerikaner. Conceptet är nice, kanske inte så orginellt, men nice. Ett DNA skickas till oss från yttre rymden, forskare parar ihop detta DNA med vårt mänskliga. Det föds en flicka som är hälften alien, hälften människa. Hon rymmer från labbet (scenen fick mig att vilja se Elfen Lied all over again) och tar sig ut i världen där hennes mål är att para sig och föra vidare sina gener. Får se hur hennes äventyr utvecklas ikväll när jag kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Chriis

Här står det :) :



http://www.designadinblogg.se/lagg-in-youtube-klipp-pa-din-blogg-2/

2011-02-27 @ 17:51:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0