ROLLER!!!

Efter en helgs välbehövliga vila var det dags att få reda på våra roller! :O

Först när vi träffades vid halv elva så satte vi oss i kapprummet i teaterstudion och diskuterade igenom vilka företag vi hade kvar att besöka angående sponsring.

ÅngestBastian

PeppKim

PeppKim


 

Jag, Kim och Louise kammade hem ytterligare 500 kronor idag och fick reda på att hela klassens slutsumma var 10900 kronor, AWESOME!!!

Efter lunch samlades vi igen och jag var rätt nervös. Mest för att Sebastian var så nervös xp

Vi gick upp till övervåningen och där satt Roger, Embla och Filip. Vi ropades upp en och en och fick ett papper där det stod vårat namn och rollen/rollerna vi fick.

The moment could only be described with one word:

Magic

 

Det kändes verkligen rätt, jag hoppas bara att jag kan få fram det jag vill och att jag lyckas göra rollerna rättvisa :D Mercutio.... Fattar ni???!!!! :D

 

Mina kära klasskamraters roller kan ni får reda på genom att gå in på:

http://esromeoochjuliet.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0