Ockulta leverne, I miss you

Började precis med min fördjupning i nutida konst som ska handla om Sopor Aeternus/Anna Varney.

Hon är en äkta konstnär i modern tid. Folk tror att konsten är död, att det enda unga gråter för och känner för är om deras favoritbloggerska bröt en nagel. Naw.
Nej, det här är känsla, gott folk, och det inspirerar mig. Får himla lust att börja läsa i mina gamla ockult-böcker som står i bokhyllan.

Det är det som är så surt med skolan och skolarbete. Visst, man lär sig så himla mkt viktigt, men mina intressen sätts åt sidan. Jag hinner inte gräva i det som inspirerar mig och får mig förtrollad.

Läste häromdan mer om Rasputin. Fascinerande livshistoria. Humbug, kanske det, men mystiken ger mig livsglädje :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0