Little Britain

Nightwish - Eva - Orchestral Verison<3



Jag blir så lycklig :') Riktigt bra dag, mys väder. Bästa stunden var att sitta med Sebastian bakom teatern mittemot Tidan i solen<3 :)
Han sov över hos mig som varje måndag, trevlans. Vi var en sväng hos Robert och lyssnade på Dubstep ^_^ Sov rätt dåligt dock, båda två :/ Så var inte jättepepp på att dansa klockan åtta imorses. Men man kommer igång. Vi filade på Evas nya koreografi, den är riktigt svår tkr jag, den svåraste vi gjort. Jag är lite trög :)

Idag åkte min syster hem, inte kul :( Saknar flickan<3 Nu sitter vi och garvar åt Little Britain på varsitt håll.
"When you see the hanging tree, take a left. When you come to the old well, take a right. If you pass a scarecrow, YOU'VE COME TOO FAR! ....yeah, thats right, opposite IKEA."


Hmm, jag är köpsugen :O Vad är detta? Jag hatar att shoppa. Men jag vill spendera pengar på ngt kul. Kände det idag när jag kolla i brevlådan "Va kul det skulle vara om mitt paket låg där" ...Mitt paket som inte existerar. Kanske ska impulsköpa ngt? Har aldrig gjort det :O

Jag återkommer :)

Ps. nu ska visst regeringen höja pensionsålder. Idioti.
Nu ska vi skaffa mer jobb - FAIL
Nu ska vi öka folkhälsan - FAIL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0