Estetträff!!!

ESTETTRÄFF I ONSDAGS! Awesomness is indeed awesome.


Började med ett besök på svindyra (men göttigaste) Mumma. Tre treor, en etta och cirkus åtta tvåor dök upp ^^






Otroligt angenämt ^.^ Sen gick jag, Karolina, Anna, Kim och Jonathan vidare till stadsbiblioteket. Där startades ett nytt projekt, ett skrivprojekt. Lite svårt att förklara exakt vad det går ut på, men det var jätte coolt. Alla var verkligen jätte duktiga, även om vi bara skrev en inledning på tre minuter :)
Äventyret fortsatte hem till Karolina (tyvärr förlorade vi Kimpan på vägen :'(). Vi blev bjudna på helt fantastisk mat gjord av Karolina och Jonathan :o <333





Vi följde Annski hem, skrämde upp Jonathan lite, innan jag och Karolina gick upp till henne igen och spelade tv-spel och sjöng "det är bögarnas fel"<3

Idag vaknade jag av att Karolina sa "Vilket väder" Oh, ja, vilket väder det var. ÅNGEST.
Grått. Jag älskar vintern och gillar inte våren så mkt, men jag tkr inte om när man blir backstabbad utav en årstid. Igår var det ju underbart varmt i solen och all snö smälte undan. Nu är man tillbaks till ruta ett igen liksom >_<
Jag vandrade iväg till teaterstudtion i ovädret och lämnade Karolina till sitt grammatikprov (som hon klarade utmärkt btw).
Idag fixade vi i klassen våra scener som vi improviserat fram utifrån våra handlingsrubriker. Skit kul att se allas :D Sen satt vi och tragglade med checkar, sponsorer och grupperingar inför morgondagen, men det löste sig tillslut, för vi är bäst ^_^



Länk till vår hemsida:
http://esromeoochjuliet.blogg.se/

CHECK IT OUT, or else Tybalt will get your ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0