Chips, dipp och filmkväll!

Hallå goa människor! Nu har jag äntligen ändrat om på väggarna i mitt rum. Måste köpa en ram att ha skolfotot i<3 Hellre estet och fet<3 Ni får se bild när allt är klart (kan dröja om jag känner mig själv).
Så, idag blir en super lördag! För vi ska käka chips och dipp och kolla film :D


Tyvärr fanns inte nacho dipp >_< Grr!! När man väl unnar sig liksom. Fick iaf tag på filmerna vi ville ha. Rec 2 och Tenacious D - the pic of destiny.
Jag blev lite kär när jag var på Åkes :$ Jag gick runt där i evigheter och rev i redan stökiga hyllor efter the pic of destiny. Couldn't find it. Så jag ställde mig i kö, och i kassan stod en söt brunhårig tjej :) Fick dock byta kö eftersom det kom en pinnsmal, modellaktig blondin bakom den andra kassan.
"Hej. Jag undrar om ni har The pic of destiny inne?" frågade jag. Blondinen såg oförstående ut. Och efter att ha artikulerat sådär fem gånger "The pic of destiny" och tillochmed försökt med "Tenacious D" (vilket bara fick henne att se ännu mer oförstående och tom ut) så började hon stapplande skriva på tangentbordet. "Jag hittar den inte"
Då kom brunetten vid den andra kassan till min räddning. "Den finns"
"Va?" //blondie
"Jag har redan skrivit in det. Den står vid komedi" Blondinen går iväg på sina högklackar och börjar leta i 7 min medans jag står och beundrar den sjukt söta brunetten i kassan. Aw ^_^ <3


Min gamla slipknot tröja :D

Kommentarer
Postat av: Kim

ofta att hon inte kände till Tenacious D... xD

2011-02-05 @ 19:13:53
URL: http://ceresa.blogg.se/
Postat av: My

Haha, eller hur, jävla bimbo -.-

2011-02-05 @ 23:45:03
URL: http://newwt.blogg.se/newwt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0