Big Brother

Varit med mina små bäbisar idag<3 Vi gick till Robert och nemo och hade det segt ;) Jag fortsatte där efter att Louise och Kim dratt, vi spelade Soul Calibur med Boobies ^_^ Trevlans.

Bild på Bobba :D

Kollar på Big Brother faktiskt. Eller ja, faktiskt, jag tittade alltid när det gick när jag var liten. Himla kul, inte när dom har sex och super som i Paradise hotel, utan när dom har dödstråkigt och hittar på derp-grejer, det är skitkul :D Verkar dock som att det bara är silikonbrudar och beachboys denna säsong :( Då handlar det ju bara om en grej... Jag vill ha Kitty och Danny tillbaks :D
Men nu kom en transsexuell med i bilden, AWESOME, det här ser jag fram emot :D)))

Klockan halv elva börjar The Walking dead på elvan! Spännande!!!


Kommentarer
Postat av: Jugge

NICE :D

Man eller kvinna? ;d

2011-02-20 @ 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0