Älsklingar<3

Morsning :D Sov rätt gott förutom att jag drömde att syon från göteborgsuniversitet kom på besök och sa "Du kommer inte få jobb efter examen, up yours".

Har ont i armarna efter promenaden igårkväll med Robert och Nemo. Hur då frågar ni er? Jo, jag bar på min dumma jycke som vägrar gå när det är halt -.-

Har skrivit ut massa fina bilder på nära och kära, ska bara köpa lite kludd så kan jag sätta upp dom på väggen sen :) Får bli nästa månad då, för nu är jag PANK.
Smakprov ^^:



DUSCHAAAA!!!!<3

Kommentarer
Postat av: chriis

Sv: du borde kolla på den filmen med Johnny.. :D omg va bra den var :D tkr det e en jättebra kombination att Johnny o Angelina är med :D

2011-02-18 @ 14:23:28
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0