Alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag till er alla (eller till Kim och Louise som är dom enda som läser den här idiotiska bloggen<3) :D
Jag tycker om alla hjärtans dag, det gör mig glad :D Man kan unna sig ngt extra, strunt i om man är singel, det har inte med det att göra. Och att alla hatar högtiden måste vara för att dom får panik av att vara ensamma. Eller? Mig gör det inget iaf :)

Inatt blev en awesome natt. Jag gick som sagt hem till Robert. Skulle spela Tos 2, halleluljah, at last!
fast ne...
Robert hade av misstag raderat spelet<3 Så han fick börja ladda ner det ännu en gång, kärlek<3 Klockan tre började vi iaf spela :D Så jävla kuuul! Corny, givetvis, men att återuppleva alla miljöer och omgjorda låtar från ettan var magiskt<3 Så vi spelade till klockan sex ungefär...? Är inte så trött idag ändå.
Vandrade ner till lidl klockan 12 sådär och köpte underbara JELLY BEANS och mjölk till.... håll i er nu...

PUNEKAKOR!!!!


just like old times, friend<3

Resten av dagen knarkade jag och Nemo jelly beans i alla färger och smaker (t.o.m. passionsfrukt och strawberry cheescake, va? liksom<3) och spelade Tales of vesperia. As kul det också. Robert, Meeks och Achmed övergav oss för att spela rollspel hos Fummel >_<
Hoppas det blir mer tos-spelande detta lov, har ju ändå inget att göra x)









Neon<3



Måndagmorgon utan ångest<3



Ballo MittiVägen Rodvik<3




Och tack mor och far för chokladasken :D<3

Kommentarer
Postat av: Julia is the best piffsan ;)

Jag läser!! :)

2011-02-14 @ 22:16:41
Postat av: Anna Löfling

Jag läser! <3

2011-02-16 @ 13:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0